Maatwerk, wat bedoelen jullie daarmee?
Ik twijfel tussen meerdere kleuren. Wat nu?

We snappen natuurlijk heel goed dat het lastig is om de juiste marmersoort te kiezen. Via de chat functie stuur je ons gemakkelijk een bericht. We sturen met alle plezier foto's van eerder geleverde tafels. Of kom langs in onze showroom in Breukelen als je alles in het echt wil zien!

Hebben jullie een showroom om de tafel te bekijken?

Natuurlijk 🙂 In Breukelen (tussen Utrecht en Amsterdam) Hebben we een showroom met wel 40 verschillende marmersoorten!

Op diezelfde locatie hebben we ook ons magazijn, waar we een aantal mooie tafels op voorraad hebben. Kom gerust langs om alle onderstellen en marmersoorten te komen bekijken. Maak direct een afspraak.

Heb ik garantie op mijn tafel

Yes, wij bieden vier jaar garantie op al onze marmeren tafels en twee jaar garantie op alle andere producten. Dit geldt natuurlijk enkel voor fabricagefouten en bijvoorbeeld barsten of scheuren bij normaal gebruik.

Hoe houd ik mijn tafel goed schoon?
Wat is de ‘anti-vlek coating voor matte tafels’?

Hoe bescherm ik mijn marmeren tafel?

Marmer heeft wat aandacht nodig, dat weten de meeste van jullie wel. Om jou op weg te helpen, impregneren wij jouw nieuwe parel de eerste keer. Impregneren zorgt ervoor dat je minder snel vlekken in je tafel krijgt. Het vertraagt de werking van het zuur (dat veroorzaakt meestal de vlekken), maar beschermt niet volledig. Dit kan je het beste jaarlijks herhalen. Voor onze matte tafels hebben we een speciale coating. Dan krijg je nooit meer vlekken! Daar lees meer over onder het kopje 'coating voor matte tafels'

Ik woon in het buitenland, leveren jullie daar ook?
Kan ik mijn tafel retourneren?

Alle tafels die wij maken, worden speciaal naar jouw wensen, op maat gemaakt. Dat betekent dat wij vanaf het moment dat de tafel in productie is genomen, de bestelde tafel wel retour kunnen nemen, maar daarvoor 45% van het aankoopbedrag 'restocking kosten' in rekening moeten brengen. Wil jij een aanpassing doorgeven of de bestelling annuleren, doe dat dan binnen 7 dagen na aankoop van jouw product 🙂 In dat geval vergoeden wij 100% van het aankoopbedrag.

Is de levering altijd gratis?

Als je op de begane grond woont, dan is de levering in Nederland en Vlaams-België is altijd gratis. Woon je op een verdieping en past de tafel in de lengte (dus niet rechtop/verticaal) in de lift, dan is de levering ook gratis. Is er geen lift of past de tafel niet in de aanwezige lift, dan zal er een verhuislift gehuurd moeten worden.

Wat is de levertijd van mijn nieuwe tafel?

We streven ernaar om alle tafels binnen 6 weken bij jou thuis te leveren. Voor enkele marmersoorten of samenstellingen kan het iets langer duren. Mocht dat het geval zijn, dan nemen wij daar na bestelling contact over op.

Ik woon op een verdieping, hoe wordt mijn tafel dan bezorgd?

Voor leveringen op de begane grond en woningen met inpandige lift rekenen we geen extra kosten. Dan moet de tafel wel in de lengte (dus niet rechtop/verticaal) in de lift passen. Is er geen lift of woon je op een verdieping, dan zal er een verhuislift moeten worden gehuurd. Deze kosten zijn niet inbegrepen, maar bij betaling kan je deze wel direct inboeken. Dan regelen wij de rest. Houd hierbij rekening met de afmetingen van de tafel, deze moet natuurlijk wel door het raam passen! Twijfel je hierover? Laat ons dat dan weten. We vinden vast wel een oplossing.

Hoe kan ik betalen?
Kan ik in termijnen betalen?

Jazeker 🙂 Tijdens het bestel-/betaalproces kan je kiezen voor betaling in twee termijnen. Zo betaal je het eerste gedeelte direct bij bestelling en het tweede gedeelte voor of tijdens de levering.

Staat je vraag hier niet bij?

Neem dan contact met ons op

Get in touch